lördag 15 maj 2010

Måndagskul?

På måndag tar jag nog med barnen till Väla. Elliot har rätt många strumpor med hål i, men eftersom de är Star Wars strumpor vägrar han slänga dem. Fetvägrar. Han stod med ett par idag ovanför papperskorgen, men började låssasgråta och sa att han inte kunde... (Jag som hela tiden trott att det var Albin som skulle bli skådis.)
Vi hittade inga strumpor med rätt motiv på Barngarderoben i Höganäs, så det får bli Väla. Men det gör inget. För när jag var ute och sprang idag kände jag att jag inte hade nån...stuns i skorna. Så om man kan skylla på dåliga skor för att det inte går så fort när man springer så gör jag det. Nu.
Och det är ju alltid trevligt med en tur på Väla, kanske. Iallafall en måndag när det inte är SÅ mycket folk. Nån som vill följa med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar