söndag 23 maj 2010

Uppdatering

I april hade jag en lista på projekt att göra under året.

Altan på baksidan
Uppfart
Bort med lekstuga
(tror inte det var mer?)

Nu kan jag glädjande nog (för mig själv om inte annat) stryka en sak på listan, uppfarten. Den är så fin och jag är så nöjd.

Altanen ska göras om ca 2 veckor. Pappa ska hjälpa oss och eftersom han och mamma åker till sydligare breddgrader imorron kan det bli lite svårt att bygga nu till helgen. Men ok, har jag väntat såhär länge kan jag vänta lite till.

Vad gäller lekstugan har vi nog kommit fram till att vi låter den stå kvar iallafall en säsong till. Må vara att den är rutten, men vi har en känsla av att den kommer utnyttjas med när trädäcket är färdigt och vi faktiskt är mer på baksidan. Så okej. Plus att det är rätt mkt jobb med att bli av med den, och det tror jag inte vi orkar med i år :)

Lite självinsikt har vi. Lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar