fredag 7 maj 2010

Fi fan vilken rutten dag detta har varit.

Jag vet inte varför, men jag har varit på tråkhumör. Fast jag varit ledig och borde tyckt det var toppen (vilken jag ju innerst inne gör) har jag mest hört mig skrika "NEJ" och "SLUTA" till barnen. De har förvisso inte varit några jätteänglar utan varit vanliga barn, i luven på varandra mest hela tiden. Dock är de ju 4 (snart) och 6 år medan jag är uppe i 33. Jag tycker man kan kräva mer av mig.

Vädret har bidragit. Genom sitt gråa och blåsiga humör har vi inte lockats av att gå ut heller. Vilket vi borde ha gjort, nu med facit i hand...

Blä, en riktig bajsdag skulle man kunna säja.

Jag var ömsom dum (när jag skällde) och fin (när vi blev sams). Och barnen ligger nu och sover och vi är sams och de är söta. Och jag är SÅÅÅÅÅ GLAAAAAD att dagen snart är över.

Nu kan det bara bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar