lördag 4 september 2010

Frukost

Min frukost är helig.

Jag äter samma i stort sett varje dag och vill gärna ha minst en halvtimme på mig. Gillar inte att stressa.

M kan kliva upp, hoppa in i duschen, kasta i sig en macka och hoja iväg till jobbet. Men inte jag. Jag får ont i magen av att tänka på att göra som han gör.

Jag äter en skål med jordgubbar och blåbär med fil och krossade linfrö. Till detta dricker jag en Anna-latte. Från början var det syster som visade mig hur hon gjorde hemmalatte, men sen har jag anpassat den efter mina behov :)


Jag tror att mina rutiner smittar av sig på barnen. E säjer att frukosten är dagens viktigaste mål. That´s my boy!!!

Så nu är det nog dags för mig att avsluta min frukost med att läsa tidningen. Jag ska nämligen jobba idag.
Kom gärna och hälsa på, jag jobbar på Vogue och får gärna lite trevligt sällskap under dagen. Tyvärr är vår hemsida inte klar än, men så fort den är det kommer jag länka så ni kan kolla in min arbetsplats!

Ha en härlig lördag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar