lördag 11 september 2010

Soft i soffan

Åh vilket tråkväder. Mulet, grått och lite...halvregn. Det regnar men ändå inte. Konstigt.
Men å andra sidan är det ett gyllene tillfälle att vegetera i soffan. E är hos en kompis och A VÄGRAR stänga av sitt Nintendo. Orkar inte ta den striden just nu, han får väl spela då. Han har förresten en rätt schysst stil när han sitter i soffan. Bildbeviskommer vid tillfälle.

Som tur är har jag gjort mitt nyttiga för idag. Jobbat och joggat. När jag joggade cyklade dessutom E bredvid mig. Så fick han också möjlighet att prata hål i huvet på mig ang Nintendo, inte en chans att jag orkar svara när jag har fullt sjå att få luft till att jogga...

Nu tänker jag ta det lugnt och invänta miljonerna. M har nämligen investerat i både stryktips och trav. Show me the money!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar