onsdag 22 september 2010

Kulturellt...

Ikväll kommer årets kulturella insats från min sida att ske. (Jag är nämligen en väldigt okulturell person, till min makes stora förtret. Eller, ska vi kanske säja kulturellt ointresserad? Äsch, samma sak...)

Som jag tidigare berättat vann M 4 biljetter till en teaterföreställning förra veckan. Och ikväll är det dags. Vi ska gå och se Spamalot i Malmö.

Jag är inte överdrivet förtjust i Monthy Python, men jag älskar Hipp hipp, så det kan bli spännande.

Men vänta nu, 4 biljetter? Vi är ju bara 2??? Jo, vi tar med mor och far.

Återkommer med utlåtande senare inatt, alternativt imorgon :)

1 kommentar:

  1. Så kul att höra vad ni tycker - vi har funderat att gå och kika på den. Jag gillar oxå Hipparna med Python är ingen favorit.

    Kram J

    SvaraRadera