söndag 12 september 2010

Söndag idag.

M och jag har delat upp helgmorgnarna.
Jag får sova på lördagar och han på söndagar.

Denna helgen drog jag verkligen vinstlotten.

Igår, när M skulle gå upp, vaknade E redan vid 6-tiden. Jag kunde ligga kvar och dra mig.
Idag,när jag skulle gå upp kom visserligen A ner till oss vid 2 inatt (men han ropade på pappa, och det är lag på natten att den som blir ropad på måste gå upp), men sen sov han till halv 8 och E kom ner strax därefter. Jag känner mig nästan utvilad. Hade det inte varit för det att jag haft A´s fötter i huvudet halvanatten så...

Men jag ska inte klaga.
Frukost och tidning i lugn och ro, på helgerna är det frukost framför TV´n som gäller. Och snart är det dags att dra vidare till familjejympan. Undrar hur många som kommer idag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar