torsdag 23 september 2010

Spamalot.

Vad ska jag berätta, utan att berätta allt?

Jag erkänner att jag var rätt skeptisk när M ringde förra veckan och sa att han hade vunnit 4 biljetter till Spamalot. Vadå Spamalot? Jaså, en ripoff på Monthy Phyton i Hipp hipp´s regi? Ja, jag gillar ju verkligen Hipp hipp men kan absolut leva utan M P. Och måste vi åka till Malmö? Och dessutom på en onsdag? Jaja, kan vi fixa barnvakt så...

Så STOR TACK till bror B och svägerska M som passade våra barn så bra att vi kunde åka ner och titta. För det hade jag verkligen inte velat vara utan.

Spamalot var riktigt, riktigt bra och rolig. För min del, som skrattar bara jag ser Johan Glans, var det en upplevelse att sitta på fjärde raden och vara så nära :) Men det var inte bara Johan som var rolig. Hela alltet var. Det var nog banne mig inte en tråkig sekund. Jo, det skulle väl vara pausen då. Det kändes inte som vi satt i en timme, paus och sedan en dryg timme till. Tiden flög iväg, och jag ville egentligen inte att föreställningen skulle ta slut.

Och alla kan sjunga! De sjunger riktigt bra!

Att berätta vad den handlar om går inte, annat än att några riddare letar efter en mugg :)


Gå och se den om ni har möjlighet. Gör det!

Kika in på deras hemsida om ni inte redan gjort det, www.spamalot.se. Där kan ni kolla på lite allt möjligt!
Jag hade en toppenkväll. Det är värt det att vara rätt trött en torsdag.

Tack M för att du vann, och tack igen B och M för barnvakteri!


Ha nu en härlig torsdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar