onsdag 6 oktober 2010

Aj aj aj

Jag känner redan hur ont jag kommer ha i min arma kropp imorron.
Tur barnen är stora så ingen sover i spjälsäng, jag hade nog inte kunnat lyfta ur dem...

Varit på Cirkelfys och använt min kropp lite...annorlunda mot vad jag brukat det senaste året.
Dock ett bra och skönt pass.
Liiite sent bara. Men det är väl ett I-lands problem :)


Och så har ju E varit på bowlingskola idag.
Lite sådär.

Innan de ens startade råkade han fastna med fingret i klotet. Tur det gick att få loss.
Sen fick han ett alldeles för tungt klot. Då ville han åka hem. Men tränaren var jättesnäll och tog ett lättare klot och borrade ett större hål för tummen åt honom.Då gick det bättre!
Får se om han är sugen igen nästa onsdag.
(Då kanske pappa får följa med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar