måndag 4 oktober 2010

Härliga måndag!

Vissa dagar är tekniken helt enkelt inte med mig.

Det går inte alls att ladda upp bilder nu ikväll.


Det har iallafall varit en bra dag, om än inte precis som jag hade tänkt mig.
Jag och A var på väg till storhandlingen när min kollega ringer i halvpanik. Då har hon kommit ut till bilen för att köra till jobbet...och undrade varför bilen stod så snett.
Punktering...

Eftersom hon bor i Hbg var det inte bara att hoppa på cykeln...

Så jag och A vände hem, hämtade nycklar och åkte och öppnade på jobbet. Sen satt A på disken och pysslade med presentsnören och klistermärken.
Jag vände mig bort en minut, kom tillbaka, då hade han "råkat" rita på sina strumpor. Inte bara ett streck heller :)
Tur man har tvättmaskin.

Handla fick vi göra i eftermiddags istället. Man är väl flexibel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar