lördag 16 oktober 2010

Solskenspromenad

Först gick vi ner till affären. Där finns det mesta (utom pussar) att köpa. Det är ganska dyrt och personalen är lite...speciell. Men vi är ändå stammisar (hahaha).



Vandrade vidare mot stranden.



Nere vid vattnet blåste det lite mer. Kyliga vindar. Vacker är det, och vattnet var klart. Jag vill inte påstå att jag var sugen på ett dopp, men hade jag varit vinterbadare så...



Tog en tävling till "gröna berget" (det som vi tidigare refererade till som "trumman"). Det var jag och Magnus mot Elliot och Albin. Barnen tog en "genväg" och vann, givetvis.



FRAMME!!!



En härlig eftermiddag. Vi ville aldrig gå in. När vi kom hem stannade killarna ute en stund till. Jag var också ute, fast jag stack iväg på en joggingtur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar